.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شالیکوبی های متخلف درانتظار برخوردقانونی

شمال نيوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: شالیکوبی های متخلف در انتظار برخورد قانونی باشند.
مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از صلاحیت های احصاء شده برای تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات شالیکوبی ها می باشد .
وی افزود : با توجه به فرا رسیدن فصل برداشت برنج از سوی برنج کاران زحمتکش و مراجعه این قشر سختکوش به شالی کوبی هابرای تبدیل شلتوک به برنج بازدید از این واحدهای صنفی آغاز شده و فعالیت های این واحدها زیر ذره بین بازرسین قرار دارد.
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: نرخ دستمزد شالی کوبی ها از سوی مراجع ذی صلاح تعیین و به این واحدهای صنفی ابلاغ گردیده و تمامی این واحدها موظف به رعایت نرخ مصوبه می باشند.
مهدی عباسی خاطرنشان کرد: نرخ دستمزد برای شالی کوبی های سنتی و مدرن متفاوت است و این واحدها موظفند تصویر نرخنامه خود را در معرض دید عموم قرار داده تا مراجعه کنندگان از آن مطلع شوند.
این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در صورتی که شالی کوبی ها نرخنامه مصوبه را در محل شالی کوبی نصب نکنند مرتکب تخلف تعزیراتی شده و مشمول جریمه خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به متصدیان شالی کوبی هشدار داد تا نرخ مصوبه را رعایت و در ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان از هیچ کوششی دریغ نورزند و در صورت دریافت گزارش از سوی بازرسین امر با متخلفین با مجازات هایی نظیر جزای نقدی ، نصب پارچه تخلف ، تعطیلی واحدمتخلف و قطع خدمات دولتی برخورد قانونی بعمل خواهدآمد .
وی از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 124 اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.